Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 24. oktober 2015

når skammen og misunnelsen slår ut på Facebook

... for ofte henger det i hop...En beundrer hva folk får til, tenker at det skulle jeg også klart/gjort, men takket være min elendige  selvdisiplin/situasjon/vilje så er jeg ikke der , nei..
Og en del av meg vil blokke disse superfolka inn i evigheten, samtidig som jeg jo vet at det er meg selv jeg egentlig vil tuppe bak, for jeg kunne vært der jeg også, om jeg planla litt bedre

Pene veloppdragne barn, hyggelig for dem.
5 brett med cupcakes med gylden frosting  og Michelangelo i sukkerlake , godt jobba
Pussa opp 5 rom helt sjøl,bare med litt hjelp av en rørleggerfetter , way to go!
Halvannen time på mølla, svetter som en foss , heia deg...
Liggende på en strand i Maldivende , kos deg , drar på ferie til sommeren jeg...

Helt greit, ser ikke problemet

Men når mine herlige fantastiske hundevenner publiserer serie på serie med toppturer og fantastiske treninger, så blir jeg iblant......

skamfull over egen blyræv..

Og beundrer dem enda litt mer..

Må få inn noen rutiner på den treninga altså..
få ut finger'n kjerring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar