Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 29. oktober 2015

Rare gaver jeg har fått..

Noen ganger kan en jo lure på hva mottageren har tenkt, og nei, da mener jeg ikke stygge strikkede saker (de finnes jo) eller underlige dekorasjoner, men helt ja.... hvorfor i all verden liksom?

Mulig denne lista blir oppdatert.

¤ Julefest på speideren, sammen med en jentetropp vi ikke kjente. Alle skulle ha med seg en liten gave til forundringsfondet. Husker ikke hva jeg ga, men husker hva jeg fikk ... strømpebukse!!! Helt standard hudfarga... Hvem i huteste putter en sånn i en en julesekk?? Fortvila 11 åring der altså...

¤ Jula 87, jeg var fjorten, mind you, kom Flammen på døra med en julegave.
Kjærligheten min må ha vært sterk, for jeg pakket opp en familiepakke med fyrverkeri.....
ja, den fikk jeg jo mye mulighet til å fikse sjøl.. Men jeg var så takknemlig.. ( til pass på ham at han fikk dørskilt i trolldeig.. Hadde i det minste DIYS!)

¤ Første kjæresten min var heller ikke helt a4. Julegaven fra ham første året var en røs plastdings til å sette på hustelefonrører sånn at det kan hvile på skuldra, uten å måtte holde røret.
Nyttig som bare det, men en gave til dama?? Og det hører med til historien at jeg fikk den i mars...

¤ Da vi forlovet oss  i Japan i 2006 så traff vi en dame som trengte litt hjelp. SA fikset det, og hun var den første vi fortalte om forlovelsen! Hun sendte en gave til oss : en pysjamas i typisk asiatisk størrelse, i brune farger. Den gir jeg ikke fra meg, men særlig nyttig er den jo ikke..


Hva har du fått av rare saker?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar