Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 1. november 2015

To achieve full freedom in life....

Av mangel på oversikt hvor jeg har stilongser ( holder ut på tohjulingen til the bitter freezy end) så tok jeg en runde i lageret av vinterduppeditter til øre, lår, hals og fingre/føtter...
Konklusjonen er krystall klar.
Jeg har nok luer, votter, skjerf, tørkler, sokker, lommetøfler, stilongser og halser...
Fretex får også en dunge...
Så da trenger jeg ikke det til jul heller...
I likhet med:
servietter/lys/julepynt/håndklær/såpe/bodylotion og kasseroller...
Sukk... er kommet i teatertur, hundebøker og gavekortalderen...
Hjemmelagde barnegaver er alltid fint å få...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar