Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 18. november 2015

Vinterlagring på Vepzen

Så kom dagen.
Jeg torde ikke vente lenger. selv om det er meldt mildt og snøløst lenge, så kan jeg ikke stole på at jeg kommer meg på jobb, ikke når det er blått og vått.
Snøen kommer jo senere, så det er glatta som styrer sesongen..

Tre dager på rad med ruggel og holke, så er det bare å kapitulere. Jeg kan bare ikke sjanse..
Turen ble kort, Vepzen overvintrer nærmest i nabolaget i år, ikke noe Maura eller Skedsmokorset.

Ny plass, håper jeg blir fornøyd, har hatt lite å klage på tidligere..

Så, hvem som kommer først i år, trekkfuglene eller meg inn for å hente sykkel, det gjenstår å se....

Liten trøst er at jeg kan ta buss til jobb nå, slik som i gamle dager...

God vinter  lille vepzen! Sees når stygge hvite snøen går..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar