Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 12. april 2016

EFIT 12 april 16

6.30 : Hvem er jeg, hvorfor er jeg... og hvor er jeg..???

7.44 : Herrlig.. Natteduggen damper, det er tørre veier og sol. Det er meg og vepsen.. vi er fri...og vi skal på jobb..

8.10 : Skal ned i 9. og være levende lydbok... Lese høyt heter det.. denne boken ber om det!!

9.48 : Planlegger og kopierer inn vurderinger i engelsk fagsamtale. Legger ved bilde av mitt nye leketøy : musicangel til bruk i klasserommet..

10.30 : planlegger neste uke i RLE. Gleder meg.. Bibelhistorien er en mektig saga, om ikke annet..

10.45-12.15 : da hadde jeg siste Islam presentasjon i RLE og pratet meg  varm om Bibelens ulike inndelinger, og betyningen av den. Det var bilder også... og da er jeg rene Duracell kanina...

12.26 : lunch.. Ta med brød, påleggsboks på jobb

13.08 : Fortsetter med dramagruppene.... og så kom det en skrive leif...
14.19 : Stine har med hjemmelaget bountysjokkis.. sånn med lite sukker... men dog... oioioioi

15.23 : leker meg med snapchatfunksjon

16-17 Holdt  jeg på med "slå opp i Bibelen oppgaver" Mye  smuss, krig og elende i den boka i grunn. Intrige fra perm til perm....
17.16 : på vei hjem... Ser jeg ikke overarbeidet ut???

18.06 : nå begynner det... vårshowet... Hestehoven er her.. Eksploderer ut av bakken

BONUS Mack i Hvitveisen

BONUS 2 Tardis og hvitveisen

19.02 Regninger betales, og jeg fører regnskapet mitt

20.58 : mannen har et stygt leggsår , som jeg måtte rense, smøre og legge ny bandasje på. Tardis skjønte at pappa trengte litt support. og la seg til som avledning.

21.17 : Blir mye religion i dag gitt.. Kirken har stemt ja til at homofile kan gifte seg i kirken!Hurra sier..

22.37 : Sons  of anarchy.. serien jeg bruker tid på nå..
23.22 : Dagens siste bilde, og morgendagens kort..  Mynt kongen : Trygghet, kjenner sine skills, autoritet..
jaha??

8 kommentarer:

  1. Jag håller med dig! I Bibeln kan man hitta allt; kärlek, krig, födelse, död och den är som den värsta film. Jag har varit religionslärare också och känner igen det därmed dramaövningarna. Hoppas att det gick bra för de olika grupperna.
    Nog syntes det att du behövde hem och vila lite!
    Ha de!

    SvarSlett
  2. Jag säger också HURRA för kyrkans beslut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Man burde få være glad i den man vil...

      Slett
  3. Åååå, du får köra vespa! Jag sålde min för två år sedan - fick en elcykel i stället - men nåt så otroligt roligt det är att köra moped, jag bara älskar det! Tack för titten.

    SvarSlett
    Svar
    1. ikke vespa dessverre, men en kjekk liten Honda Vision..
      Mopedlivet er herlig!!
      Velkommen tilbake

      Slett
  4. Hej :)

    Ursäkta att mitt besök tillbaka har dröjt.
    Kikar in din dag :)
    Hehe i snapchat kan man se riktigt rolig ut i :)
    Söta hundar :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvarSlett
    Svar
    1. Mack og Tardis sier takk for komplimentet. En blir litt hekta for å finne ut hva slags funksjoner de har i dag...

      Nå som du kan veien, velkommen tibake

      Slett