Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 4. juli 2016

EFIT 4 juli 2016

01.52 : det er på tide å finne senga. og dette bildet av Alan Rickman er det siste bakgrunnsbildet før jeg lukker lokk og øyne..

10.35 : Man våkner. Vuderer å sette på leselampa, men da går det kjapt noen timer...

11.09 : Lufter gutta. Det bygges i nabolaget. Små blokkleiligheter for folk med feit konto..

12.43 : Tor lover tordenvær. Men hvor?? Det kom et par skrall, men ikke noe mer enn det.

13.22 : Jeg er innom biblioteket og bestiller bøker til norskstudiet til høsten. En svensk en blant annet : mannen som dog som en lax... Kan den anbefales? Kan en glede seg?

14.03 : Man skal innom og plante på  gravsted tilhørende svigerfamilien.Så svigermor har bestilt rød isbegonia. Sånn ser de ut altså.. ( nei , jeg ikke noe hage menneske.)

15.54 : høysommer på Romerike. Framme hos venninna mi..

.... som driver hundesalong her. Gutta mine har bestilt time, for tenk!

16.41 :Mack skal først til pers. Han skal ha huscavalierklippen. Skeptisk... Så vi setter oss helt nederst i hjørnet..

17.11 : ynkelig , våt og i kyndige hender..

Men se så pen vi ble....



18.03 : Tardis i galgen, og her åker pelsen av..

Hva skal man si...

Nosferatu...

Nydelige gutten min... Nå vet jeg hva jeg skal gjøre for å barbere i rette vinkler og høyder

19.22 : mens jeg er nå som jeg er..

20.04 : Isbiter fra kjøleskapet blir kjølende leketøy for kinesen


21 45 : satt jeg i Skypemøte med Regelverkkommiteen i Kreativ lydighet

22.35 : ut med gutta. tenker som så at der er de bare gummibørster, men om en sitter i bilen under vask, så er de ufattelig ekle..

23.12 : Dagens kort, 9 beger. Det betyr at morgendagen blir en dag hvor jeg nyter fruktene av hva jeg har sanket og samlet. Det betyr jeg får det som jeg vil, og at jeg ikke skal bruke penger... 

Nå skal jeg inn og titte på deres dag...

7 kommentarer:

  1. Haha, ska man vara fin får man lida pin. ;) Fina hundarna! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja jeg synes de ble fjonge..
      Lida pin.. kult utrykk

      Slett
  2. Jag sitter alltid i bilen när den tvättas men jag vet att många tycker att det är obehagligt. Intressant med Tarot. Det var längesedan jag tänkte på det. Förr tog jag ett kort varje morgon. Tror inte ens att jag har kvar min kortlek...

    SvarSlett
    Svar
    1. Er litt seint ute med å finne facinasjonen tror jeg... Morsomt å finne ut og tolke ulike problemstillinger..

      Får helt hetta av sånne vaskebørster..

      Slett
  3. Såå söta hundar! Det är ju en konst att klippa sådär, djur sitter väl inte still? Jag har ju inga djur själv, bara barn... :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. stort sett så sitter de stille og koser seg, det er verre med føning og kloklipp.. Da kan det ble interessant..

      Slett
  4. Tänk så ynklig man kan vara när man är en liten blöt hund. Jag minns när vi skulle duscha en av boxrarna vi hade när jag var barn, vi fick släpa honom till duschen för han tyckte att det var så otroligt läskigt!

    SvarSlett