Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 27. juli 2016

Lenes fantastiske godt og blandet..

Her er et knippe godsaker fra helgen..
Alle bildene er Lene Olsen sine, takk for lånet..

Her ligger jeg , halvvåt og lykkelig

To mot en er feigt, men sånn ble det nå

Rødreven  min

Nei... je vil itte, hører du...

The lady and her Blendheim

Kongsvinger festning

Cesar <3

Datt du?

Og best som en sitter der, så kommer det en klengete hund en ikke eier, og moier seg til

Vi har ikke glemt, nei...

Min Mack.... min...

Prosjekt : få pølsene som ligger under lokket... Det planlegges..

Bruva

Storm slapper heeeelt av

Mack og meg

Vått , smått og godt

påååå!

....Det er alltid en....

- Skeptisk? - jepp...

Feerdig.., fant en flekk

<3

Du og jag, Mækken



Bading er ovevurdert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar