Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 27. juli 2016

The one..







Gang på gang viser gubben at han er den Ene....
Den Ene må for meg skjønne at en masse små detaljer er viktig. At han måtte ta iniativet før jeg tukla det til, at jeg liker ryggklø, og sussing som bekrefter. At han får med seg hva jeg liker, og ikke liker



Blant annet hadde det vært hyggelig om han på fjortisvis hadde rabla litt rundt navnet mitt og tenkt på meg...
Det tror jeg nemlig ingen andre har gjort..💣sikker!

En liten detalj men... Du vet, en vil gjerne sette det på lista... ( har en aldri blitt sjekka opp, så vil en jo gjerne kompensere.)

Og så finner jeg dette...

"Hva annet skulle jeg skrive?"

Dæm stræit, bæibi.... Dæm streit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar