Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 1. august 2016

Bøker juli 2016

Britt Karin Larsen : de usynliges by
Mer!!

Britt Karin Larsen Den som ser etter tegn
Om taternes historie.. Jeg tror jeg har funnet ett tema jeg vil lese mer om

Mikael Niemi
Pensum, faktisk. Krim, og så skulle jeg lære noe om språk og indentitet. Helt grei

Stef Penney I Ulvens skygge
Canada,  sent 1800 tall. Nybyggere, indianere, et mordmysterium. Godt persongalleri, spennende miljø og en pageturner. Hadde blitt en helsikes god film

Alan Bradley : The weed that strings the hangmans bag
Wednesday Addams møter Poirot. Treg i gang, men med språkblomster og et Agata Christie miljø verdig..

Christy Lefter En vannmelon, en fisk og en bibel
Sånn derre feel good for å lære damer litt historie og få litt løøv
Om Tyrkias invasjon av Kypros i 1974.
Tenk at flykningestrømmen var gresk en gang.. hm..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar