Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 26. juli 2016

Kongsvinger festning, Fetsund lenser og litt drone

Her kan det også bli  flere bilder etterhvert...
Noe er mitt, og noe blir merket LO

Det fine med i dag er at vi klarte å finne på noe nytt.... Steder vi ikke har vært før. Jo, jeg har vært på festningen, men det var en kald dag ...Bergenserne har jo ikke vært her..

Bergenserne gikk inn på museet og lærte om krigene med svenskene, og jeg passet gutta

Dumt nok hadde jeg ikke med meg bok..... jeg skulle jo være flink og sosial.. Så da hadde vi en l"eve i nuet og se på livet "session..

Fint ja.... Ingen svensker å se

Glomma <3

Blir jo ikke finere i juli
Mack og kanonen

Har jo til og med stilen inne.. Mangler bare hatt med fjær. Men den hadde vel krepert før svenskene

Kennet leker kanonføde

 LO Gutta på festningsvollen. Mack likte seg ikke helt i høyden

Charlie får litt kos av matmor

Detalj i festningsmuren

Eg ser deg  utfor gluggen...


  LO Cavalierene på post

Den lille familien..Herlige folk !!




 LO Vi fant et lite vann ved Kongsvinger, hvor vi ble møtt av en mann som kom mot oss og ropte : "Slipp hundene løs, så vi får hilse!!" En  vet aldri hva slags folk en møter på ferie.... Hyggelig var han i allefall..




LO : Det var Charlie som var mest ivrig... Han kunne lagt på svøm , han

LO : Hun som ikke er preggers og med støttestrømper får ofre seg og vasse uti.. Deilig..


LO : opp til buken, så er det nok..

LO : skoa mine tok seg så godt ut i forgrunnen




Vi ble sultne, og bunkra opp på Skarnes.Mack lurer på hva Kennet driver med..

Ser ut som han fortsatt ikke har funnet det ut..

Mack lurer i vannskorpa... *soon*

LO : sussing pågår

LO : går skikkelig inn for dette

LO : Fine Macken..

Hadde tenkt å ta litt kaffemat ved Fetsund lenser, men  der var det ikke værendes verken for  foto eller rast. Vi ble SPIST OPP av myggen! Kanskje dette buret var en advarsel? Vi følte oss matte av blodtapet. Håper Kennet fikk noen blinkskudd

Jeg liker flomstener.. 1995 er tegna inn på sokkelen. Storofsen i 1789  derimot....

Gooood knekk i nakken her..Hadde nok ikke vært så godt å stå her i 1860... eller 1789...

Charlie er yndig, etter kafferasten, som vi tok i regnvær

Han vet sannelig hvordan en skal legge en kajal

Jepp, hund til kaffen... på Vesong. De hadde jo ikke vært der heller. Noen pokemon jegere som snart skal opp  i 9ende dukka opp..Var visst ballstopp i nærheten

Skoler er jo eksotiske i ferien...Ikke helt Fløyen eller en foss, men...


Hjemme ventet SA, og ville vise duppedingsen sin... Drona fikk seg en svingom
Og så ble vi foreviget fra luften!

Takk for besøket denne gang..... Det blir nok  en oppfølgingsblogg med bildene deres når de kommer hjem!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar