Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 29. mai 2011

blander hummer og kanari- må være pms

har nå  lest gjennom forrige innlegg. Hva er det jeg vil egentlig??Hva vil jeg fram til?
jo, jeg begynner å bli folkesky. Selvsytende.Hva skal til for å få hela disse sårene jeg nå insisterer på å slikke på i fullt dagslys.

Gi dama en hobby eller litt husarbeid å syssle med.
Sånn rent problemløsning ala "Jeppen føckings god jul messig": hva skal til?

Jeg sier til meg selv Typ Jeppen Jul altså ; jeg er lei meg for all den smerten du har blitt påført i og med at du aldri var gromjinta på gølvet, og det gjør meg ondt at du føler deg ubegrunnet verdiløs.Men du må se dine egne ressurser, verdsette også ditt indre barn...bla bla bla

Count your blessings:
¤ verdens beste mann, det er det  pinadø få forunt.Det er ikke fasade en gang. Dere elsker hverandre..sportskrangling = flørt...<3

¤ som om jeg ikke har fått svingt meg... klinekrok, affærer.. er det egentlig noe du har savna? Var det ikke du som satte grensene? Har du ikke beholdt vennskapet med flere? Hva annet vil du ha? Slasker du ikke vet hva heter som lusker seg ut søndag morgen in the walk of shame? Ja jøss

Når ble ONSer verd å huske? Verdifulle gode minner? Og,,,, ja du har hatt den memorylane samtalen allerede, med flammer som ble venner. Så ikke prøv deg!

¤ Danse? Hva har man hunder til? eller hva er galt med å danse alene?

¤ Verdens beste få, men gode venner : de kan bare gi deg ros som bare det.Basert på hvem du er. Og det er det som teller. De som kjenner deg .

¤ Kollegaer : nyt klemmer, gode samtaler, komplimentene.Kom deg på den jævla festen.Glem lønningspilsen, fredagen er for verdifull for det.Men dra på fest. Ta med fela, du kan dra etter maten.

Komplimenter kommer nemlig ikke når og  sånn du venter. De kommer i elevers smil, i foreldres nikk, i måten SA er mot deg, i tekst meldinger, i annerkjennelse i møter, og i klemmer og invitasjoner over kaffe.Sms, telefoner: Eirin, jeg må bare snakke med noen...... At noen oppsøker deg, og liker ditt nærvær. Action speak louder than words

Og ville du ikke fått panikk om en bekjent/venn/gammel ubesvart beundret flamme skulle deklamere sin kjærlighet? Hva i huteste hadde  du gjort med det?? Nemlig.... hvor fort kan man løpe? ( fela går i 50 kmt.Holder det?)

Prinsesser er ukledelige surapeller, selv når de ikke ligger på erter. Tror ikke de har det så moro forresten

Ferdig nå?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar