Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 26. mai 2011

det lille under

le moi har vært på salg i går.Ikke lurt med tanke på saldoen , men søren heller, kan ikke huske sist jeg kjøpte meg en bh...
Men gamle lørver har en jo nok av både til der øverst og nederst.Det hender jeg nådeløst rydder i kleshaugen, og jeg er ikke nådig ovenfor verken slappe eller hullete sokker eller topper som ikke er i bruk. Gis glattt bort om det er i god stand .Men når det kommer til det under.... utrolig hvor vanskelig det er å hive.Jeg mener, til dagene i måneden trenger en noe dekkende og stort, men ellers.. det er max 5 en trenger.. Ser jo at når jeg får noe som løfter massene så tar småpikene seg godt ut... men det var det å gå hardt ut i kasteprosessen... flere som er sånn? *nyte min lille lekre lilla*

2 kommentarer:

  1. Tror halve klesskapet mitt består av: "Nja, kanskje ... jeg tenker på det..."

    Men nå har jeg mest lyst til å hive ut alt sammen, det er vel egentlig den saldoen på kontoen som stopper meg nå. For det er jo greit å erstatte det også, så en slipper keiserbekledning!

    SvarSlett
  2. to achieve full freedom in life, you must never own more than seven things...

    SvarSlett