Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 19. februar 2013

EFIT 18 februar

Ikke helt sånn at det ble ett bilde i timen i dag.Men dokumentasjon av dagen alikevel..
06.53 Trøtt som en dupp.Lar American Funniest stå på i bakgrunnen..Ferie liksom..



7.11 Min ufattelig spennende frokost..

10.31. med føtter og tog som reisemåte er vi fremme ved Blommenholm skole,Det er vinterferie,men det venter noe spennende for SFO barna  der i dag.. Jeg har fått lov å være med som assistent i regi av Hund i Fokus.Barna skal få lære om å hilse på hund, og om hundespråk.




14.39 : Trøtt liten Mack på Sandvika stasjon.Venter på toget hjem..
15.14 Smmmmask!

16.30 Hjem til en kines som har vært slækkis i hele dag, og trenger å få strekke litt på beina.


..Og trene litt.. og knaske snøflak.. sånne som en finner når bilhjul har krønsja snøen skikkelig..Fikk inn noen gode snurrer og sitter.. han er rååå!

17.26 Blogger litt om dagen , og legger inn de første bildene av EFIT

18.54 : noen nære venner akkurat nå.. *krible krible* sier halsen min

19.01 Verdens dyktigste, mest tiltrekkende mann... Alan Rickman... Sukk.. Er i HP maraton prosessen her..Nummer 5, The Order of The Phoenix. Tenk om en kunne møte ham ..... mmmmm bare en liten time....
20.45 Hadde tenkt å finne meg noe å spise... men så kom Tardis, nakkevarmeren og la seg til..

21.57 . Trodde jeg skulle klare å knipse Snape når han dreper Dumbledore, men var ikke kjapp nok gitt... Åååå, gi meg jobb på Hogwarts , og jeg skulle bringe smilet og lidenskapen fram i den  sexy sortkledde....Men kameraet var ikke kjapt nok.. Fikk i meg litt mat også da. Reste- moussaka


22.53 : Min mann bygger som vanlig. Tok noen forsøk før han skjønte at jeg ikke var ute etter klovnelooken eller hillbilly massemorder stilen når jeg tok bilde

23.49 : Et trist bilde til slutt... Muligens har jeg nå omsider klart å drepe min eldste potteplante... min første samboer på hybel i 1993... Vanning er jo oppskrytt...








1 kommentar: