Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 21. februar 2013

Takk for alt Blomstus!

Så greide jeg omsider å ta livet av deg..Slik jeg har gjort med dine andre med-planter  som jeg har fått mellom mine hjerterå morderiske hender..

Men du har jo overlevd dem alle..Flyttinger, ferier, flyturer til og fra sommeren, ( Hørt på flyet: "tror dokker vi ikkje har grønnplainta her nordpå") pass hos fremmede, ja til og med mine glemsomme perioder når det gjelder vanninger.
Dessverre ble denne perioden for lang... Jeg må la deg gå, tilbake til naturen..

Men det skal du ha, du var tøff og seig..Fra dagen i 1993 da du ble med inn på hybelen jeg leide som student, og til du i dag, 20 år etter går i søpla..
Så stolt den dagen jeg var da jeg måtte kjøpe ny potte, fordi du hadde vokst ut av den gamle..Jeg hadde klart å beholde en plante lenge nok til at den byttet størrelse i potte..

Det nytter ikke å tenke på hva som kunne vært.. Hvor høy du kunne blitt, hvor mange flere år du kunne fått...

Gjennoppliving meg dynking i dusjen har ikke nyttet. Ditt liv står ikke til å redde..

Takk for alt, det du har lært meg om å skvette en liten dråpe vann i potta i ny og ne skal jeg prøve å ta med videre..
Du kan aldri erstattes, på tross av vårsalg på Plantasjen

Hvil i fred..Måtte du bli gjenfødt som en alpefiol i det fri, laaaangt unna meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar