Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 10. februar 2013

Freestyle håpene mine!!

Jeg er så umåtelig stolt av disse gutta mine...

Del av nummeret vårt!!

Henrik brukte 2 år på å lære seg dette.. Mack har bare holdt på et par uker....Merkelig hvordan det ikke er det samme å trene to hunder. De har sine favoritter, helt klart.... dagens bitre ; Henrik elska å rulle... Det kommer ALDRI Mack til å gjøre.. Men  pytt.. ikke mye å være bitter-bitter på..Enhver hund, sin sjarm og sitt potensiale!

Tardis i siget... Han vilvilvilvilvilvil.... Men det går litt i ball her og der.. Men hallo, han skal ha for engasjementet..

Her er slalomen sin tenker jeg... Lille Tardis, 7 måneder 15 februar.. Klar for rekrutttrening i mai?


Denne legger jeg selvsagt ikke ut, men mannen filma programmet vårt også.. hele tiden ut, ikke belønning før på slutten... Herlig!! *visualiserer at dette går bra i Drammen i mars også*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar