Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 21. februar 2013

inne i huet mitt... er det ganske interessant akkurat nå..

http://www.youtube.com/watch?v=wVHcOg2NwHk
Sånn hvit lyd som det var i gamle dager på tv..
Hele tiden..

Venter på pausefiskene..http://www.youtube.com/watch?v=Vb10RrPv6UA
( fant denne på youtube)

Hoster litt, men det er ikke noe spennende, verken søt utmattet tuberkuløs fabrikkpike fra forrige århundre, eller vrenge ut lungene til intresse og glede for vitenskapen og anatomifantaster
Så det sier vi ikke mer om.
Nesa er nå der , samme med den. Bidrar godt til forbruk av kleenex.

Hue og øra, der det skjer ja!
"hvit  lyd " og bomull... mer enn en gjennomsnittelig amerikansk nisselandsby.
Så , det er ganske stille her inne.
Vaskemaskin lyder som et fjernt fly, tv'n durer og går, I couldn't care less..

Smaksansen har jeg ikke sett de siste 5 dagene. Så jeg konsentrerer meg om konsistens.Fylde i noe med fløte,skorpa  på rista brød, og faktisk også sukker.Boblene i zero.. en kan smake uten smak... Ikke det samme, men alikevel..

joda.. streptokokker er morsomme..
og jeg liker fremdeles ikke fargen gul...
Altfor mange kroppslige funksjoner er gule.. kviser og... ja du skjønner..
Det heter ikke øre v e r k uten grunn. Og ut må det jo.. bare ikke ferdig pent pakket..

Det var d e n vinterferien...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar