Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 4. oktober 2013

EFIT 4 oktober


Høstferien
Til legen og sånn... ja, sånn....




8.20 Knipset før jeg tok det i bruk.. Så, nyheter, blodtapping og scootertur før frokost i dag..
9.10  På vei til  legen. Lurer på om den norske legestanden kan hjelpe  med dette "alienlobster" syndromet..

10.11 Både jeg og doktor fornøyd. Blodsukker som på en frisk person, 5.5, "ren" urinprøve, det betyr at blodsukkeret mitt er bra i den avdelingen også, Eneste minus er at jeg hat gått opp to kilo fra i våres, men jeg vet hvordan der skal strammes inn.. Julefiguren er ikke pepperkakedameformet... Hjem og feire med frokost
11.43 :Mack vil virkelig virkelig ha brødskiva til mannen som befinner seg bak det røde saftglasset. Det blir det ingenting av..Men det er moro å se ham prøve- hardt
12.11 SUKK!!




13 .01 Mannen har kjøpt et monstrum. Den bråker. Durer, piper, raslyder når isbitene blandes... Huff.. Men isbiter gjør jo jobben triveligere..
14.05 Frustrert...... Vudererer å få denne tatovert inn,ikke bare tegna med penn. Skulle ønske ordet ble så glemt på alle språk så elever  kan skrive hva de egentlig vil utdype i stedet....
"Jeg fikk mange ting til jul" Neggu om du gjorde... Du fikk ski, bøker, ,servietter og klær..
"We are doing so many things to destroy the planet...." Hell no!
Jaja.. Ny runde i alle klasser skjønner jeg... Og husker læreren min på ungdomsskolen minte oss på det samme. En lærers lodd..
 15. 10 : En kan ikke være uskyldsren uten å synde litt.... Trusler mot ansatte i NAV dagens hovedsak i avisa mi
 16.33 : Leser og nyter tilværelsen. Ennå isbiter igjen å nyte i zero'n
 17.40 : Lokal kunst på senteret. De er svinaktige søte,.....
Bonus : hihihi... TGR er en superkul butikk....voodooo dokke til bruk  mot eksen din.....
18.40 Jeg må legge jakka over lille "hutre" Kaldt å være nakenhund nå.. ( og så overdriver han nok litt...)


19.53 : Mannen har hovent bein. Rosen. Isj..Ikke så ille som det var, med fare for innleggelse og det som verre var, men det blir jo litt mini-influensa av det..

20.43  strikker mens jeg ser Cloud Atlas. en film så engasjerende at jeg nærmest glemmer hele tiden og EFIT... Grublefilm!

21.53 : Dagens siste bilde : Tardis og Mack møter kompisen til kveldstur.  Det regner..


Min dag......

8 kommentarer: