Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 21. oktober 2013

Til den det måtte angå

La dette være klinkende klart!

1
Dette er min, Eirin sin blogg. Det betyr at jeg skriver som privatperson, ikke på vegne av noen  institusjon ,organisasjon, noe politisk parti eller noe trossamfunn
Det jeg skriver står jeg for, fullt og helt. Jeg har ingen problemer med å forsvare at dette er min mening,  for det det er verdt, ikke mer, ikke mindre.

2
Jeg kommer aldri til å skrive innlegg som er diskriminerende eller oppfordre til hets av grupper  eller enkeltpersoner. Jeg kommer heller ikke til å bryte noen taushetsplikt her inne.Jeg har kanskje mine politiske og kvasireligiøse meninger, og de siver kanskje gjennom, men som sagt, de er mine..De får stå for min regning.
De av mine kjente og kjære omtalt her på bloggen er omtalt i kjærlighet og hengivenhet.

3
Jeg forholder meg ellers til norsk lov, og dermed ytringsfriheten.Selvsagt er mitt blogg offentlig.Med min lille leserskare ser jeg ingen grunn til noe annet. Jeg forbeholder meg også retten til å  skifte mening der jeg har skiftet mening. For øvrig velger jeg å bruke min stemme i det offentlige og digitale rom!

Les og kos deg, dersom det behager.

Takk

...Og for øvrig har jeg ikke smakt min mors fårikål i høst. Et tap....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar