Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 3. mai 2014

Chickelakke - aldersdiskriminering!!

jeg var på butikken her forleden, og ei russejente stod foran meg og kjøpte et produkt som det fantes seks i, og som alle kunne åpnes med opptrekker.

Kassedamen spurte etter legitimasjon, og det fikk hun.
Den røddresskledde fikk pose, smilte og gikk.

Kassadamen blunket til meg.- En må spørre om leg, det er ikke alltid at dressen viser du er myndig.
-Så du mener at noen tar på seg russedress for å slippe å bli spurt om leg?
- Åja, ikke første gang..
- så, om noen har russedress, så blir de spurt om leg?
- Å jada.
-Hm... så, om jeg drar hjem til mamma , henter russedressen min fra 1992, og tropper opp her og kjøper øl, så spør du meg om leg?
Hun ler - Nei, jeg ville ikke spurt deg....


Føler meg diskriminert....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar