Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 29. mai 2014

vakre, hastige mai..

Hver gang sommeren går over i høst, og mørket tar over, så tenker jeg:
Når lange lyse mai kommer, så skal jeg ta vare på den... hvert sekund..

Alle festdagene, til arbeidere, minne om krigen, nasjonaldagen, som jeg feirer så grundig i mitt hjerte, selv om jeg ikke alltid gidder å se på toget på Jessheim ...

Alle konfirmasjoner, med og uten kort og oppmerksomheter, fødselsdager i svigerslekta.. kaker og grillmat både her og der
Alle muntlig eksamensdager, både som sensor og eksaminator.. De siste bunkene, skoleturene..

Å se det grønnes,trærne blir lubne og markblomstene dukker opp..Å kunne gå med bare legger...
Lukten av syriner, og hegg.....Grillmat,og nyklippa gress..Solvarm hundenakke
( festrus, for noen og enhver)
Lyse himler, som forglemeiei, å nyte sola, sitte ute og bli litt varm og rød.. Begynne å glede seg til sommer...

Ja, hvert år skal jeg ta vare på mai..


Og hva skjer?? den forsvinner, i det det daglige, i alt som må gjøres...I rettebunker, og middagslurer..I alt det grå... og skal bare... Må skjerpe meg..

Så viktig å ta vare på fargene, dagene, og øyeblikkene...

For snart er det juni... igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar