Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 2. mai 2014

onetrackedmind

Hvorfor er jeg sånn underlig skrudd sammen at når jeg tar fatt på noe, så er det som å bli dratt sovende ut av en limsump når jeg skal gjøre noe annet?

Og når jeg først har begynt med dette nye, så vil jeg ikke over til noe annet da, heller..


Når jeg leser en bok, så leser jeg i timer av gangen, når jeg er i gang med å evaluere oppgaver, så sitter jeg til jeg må overbevise huet om at jeg faktisk ikke gjør noen god jobb lenger.
Jeg er håpløs..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar