Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 5. mai 2014

EFIT 5 mai 14

06.32 Hundemadrasser er dyrt,matfars bukse er helt gratis å ligge på!!

07.01 Veldig viktig å få med denne i dag... Her ligger hele helgas lærerinnsats. Tentamener om to uker, og evalueringer

08.14  Kontorarbeide først. Skrive ut, og planlegge hvordan arbeide med artikkelen jeg fant om fly og sorte bokser


10.22 Friminutt. De 60 minuttene før handla om  fagartikkelen. Elevene mine i 9.trinn er litt facinert av det for tiden, så det fenga

11.42 :ikke akkurat en stor stjerne akkurat i dag. Surfer litt aviser. Mye Petter.Jaja..

12.32. På vei til lunsj . Takvindu i andre etasje

13.38 Presentasjon/fagsamtale i 10.trinn.Engelskpråklig land, med poster. Fakta og statistikk, samt en tidslinje. Mye artig funnet på..

14.16 Trinnmøte.

15.35 Skjerf i garderoben. En av kollegaene mine har tydeligvis god smak. Hjem

16.01 I butikken : brød, pålegg, pocketbøker på tilbud...

17.08 I dag VILLE jeg ha sushi...
18.14 : belønner meg selv ved å se "Blood diamond"

19.01 Lener meg tilbake på nakenhunden min,Tardis, og vi tar oss en dupp.Mack varmer snart fanget mitt

20.42 Phu!! denne trenger jeg til å dømme på onsdag... Glad jeg fant den!!
21.20 Nyhetene er bare fulle av kjedeligheter, så jeg slenger inn et bilde av verdens mest sexy...  Barberer Tardis .
22.50 : Gutta er klare for kveldstissetur. Fine flekkene til Tardis...Sola gir ham farge !!

23.28 : blåbær og jordbær med krem.mmmm

Takk for i dag!

2 kommentarer:

  1. Ååååh, sista bilden, mmm!
    Fina hundar! :) Haha ja, det där med att ligga på kläder känner jag igen, det gör syrrans hund också. :P

    SvarSlett
  2. Tittar på din EFIT-dag.
    Det var till att äta godsaker så sent på dagen :)

    SvarSlett