Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 30. juni 2014

Freestyleliste 30.6.14

Gloseliste for ordkommandoer
attack( klaske labber og hender)
bamse
bukke
dekk/Helt ned (dekk)
flau
foran ( overgang fra plass/heel), gå foran meg og i pos)
gjennom( overgang fra plass til heel i gange)
(HW:gå plass,two,three,four,heel,six,seven ,eight,nine ,ten)
highfive
hold ( hold posisjon)
hopp over gjenstander og kroppsdeler
håndtarget ( touch)
løft ( løfte bakbein) ( tisse)
mellom ( mellom beina)
opp ( på kroppen armen, leggen, forlabbene på)
plass
pray
på ( labbene opp og på kroppen min)
right/left ( løfte labbene)
rundell ( rygge rundt meg i sirkel)
rundt meg/sikksikk
rundt foten
rulle
rygge
sitt
skulder ( berøre skulder)
slalom ( pendel, vanlig framover, 8 tall stille, 8 tall i bevegelse, can can ( ett bein opp fra bakken))
lala ( rygge slalom)
dada ( rygge slalom)
snurre/spinne
stå
suss
tass ( gå på beina til fører)
( opp på ) to ( bein)
titte ( vri på hodet)
tråkke ( labbene på meg, og gå rundt på bakbeina)
twist ( snurre og rygge mellom beina)
under ( sittende ,med hevede bein( trekant)
ut-rundt *gjenstand*
vinke







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar