Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 8. juni 2014

Vi feirer tiårsdag sammen - på biltur!

Reiseruta vår var så her : Jessheim-Hønefoss-Begnadalen,-Fagernes-Beitostølen-Valdresflya-Gjendesheim- Otta- Lillehammer- Jessheim
Vi har nettopp hatt tissepause på Beitostølen. Mange folk i fin form, for å si det sånn..Nå er vi i fjellheimen

Hva er dette for en topp??

Valdresflya. 9 grader, og mye snø. Eventyrland...


bak oss


til venstre

Er det noen troll her??

Gubben mumler henført noe om "Helm's Deep"

Det er jo så en hører nasjonalsangen!

Fjellselfie Så en foss og ropte til mannen : "Stopp!! NÅ!" Elsker fossende vann!

Alle store varder begynner som en liten..

særdeles lite samarbeidsvillige multeblomster

skummende grønt vann

kiler i hele kroppen... mektig

for noen krefter..

og starten på Jotunheimen i bakgrunnen ( blir yr bare av å si det..)
yr!!

Tissepause på Gjendesheim.Mack styrta ut i vannet, og bråsnudde og kom opp igjen.. Ikke akkurat lunkent Nordbytjern dette..

Gjendevannet og Besseggen. Spurte gubben om vi skulle gå over Besseggen en gang. "Ikke umulig!" sa han. Du verden..

Besseggen gikk jeg over i 1986 og 1988.

Jeg er en hund etter brune skilt med krinlgemotiv,Og når det står "Ridderspranget" så må mannen bare stoppe- igjen!

jo trangere juv, jo mer fres på vannet. Og jo flottere steinutforming..

Lar ridderen hoppe alene med jomfrua si jeg.. de må hatt gode beinmuskler på 1300 tallet

<3 fossende vann i Sjoa

Vannet dundrer nedover, flomstort

gammel jettegryte

PHU! den bakken var spennende og forventningsfull å gå ned, men stri opp.. Hadde jeg tenkt meg om hadde jeg tatt med en hund... Trekk hjelp..

Sigvat var en råtass...

Matpause ved den gyldne M, Lillehammer.Takk for ti år, kjekken min..
Nå får gubben øve seg til Besseggen! Sagt er sagt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar