Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 30. juni 2014

laga meg ordkommandoliste

-Rett og slett fordi jo flere kommandoer en har ord på, jo ryddigere blir det, og jo mindre må jeg stå krokbøyd og ta meg dårlig ut på bilder og enda verre, videoer. og vifte med eksremitetene.

Sånne "hva jeg kan" lister har jeg jo laga siden Henriks tid, og det skjønner en fort er helt nødvendig.
Men en sorterer det kanskje litt annerledes?
Er en øvelse en øvelse, eller er det en annen øvelse om den gjøres  i en annen posisjon?
Skal en ha med kroppskommandoer, eller bare ordkommandoer.
Skal en ha med alle posisjonene en kan kjøre øvelsen i?

ja, sånn må en jo sortere..
Og hva med kan godt, kan med hjelp, kan med kroppstarget, kan med kommando
og kategorien har lyst til å lære...
Sukk..

Men nå, plain and simple laget jeg meg : en liste over hva en eller  begge hundene kan, og hva vi har begynt å jobbe litt med ( siden kurset i helga hos Nina Haaland)
Endte opp med nærmere 40 triks, og da er ikke variasjonene med, men sånt som å snurre begge veier går som to øvelser da.
Ennå har jeg ikke måttet ty til kaudervelsk, svensk eller engelsk på lista i så stor grad. ( kjekt å kunne språk i dette gamet)

40 triks ,du.... det er mer enn Henrik kunne...
En har definitivt utvikla seg videre..

Motivert er jeg nå, og med blod på tann.
Og så gjelder det å ikke glemme : holde det enkelt , rent og med få gode øvelser, og gode overganger.

(og ikke gi opp selv om gutta har issues)
Hos Lotte ( som også er fotograf her)

attack!

lille glufs

Kill your darlings, dropp halen, den er for gutta..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar