Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 20. juni 2016

På togtur med spetaklene



Facebook statuser:


"Da jeg var blodfersk hundeier, singel og håpefull så anså jeg det å reise med to hunder på toget som tegnet på det absolutte mentale forfall, og å ville seg selv veldig veldig vondt
Og nå... presto!!
Ta det som øving til høsten og deltidsstudenttilværelsen?
Østfoldbanen må jo bli vant til spetaklene mine." 18 juni 13.15


"Når du gir cavalieren du traff på toget en ha det klø bak øret,og glemte å klappe kinesen....
*det blikket*
Han måtte pent ta seg tid ,ja" Sarpsborg 18 juni 16.27

Jeg hadde ikke noe valg. Med mann på sykehus, bilen på verksted, og et kall om å pelle meg til Telemark og dømme Kreativ lydighet.

Så, da måtte jeg og gutta + en bag foreta et par utfordrende togreiser - fryktet jeg...
Men det gikk kjempefint . Hanefot på kort lenke, jakke å ligge på, og to ledige hender, så funka det fint. Vi fikk masse oppmerksomhet på turen.Og det er jo bare hyggelig. Det fineste med meg er jo hundene mine..



Ble litt fullt på fanget, men...

Så. det gikk såååå bra. Greit å vite når vi kanskje må ta noen turer med tog det neste året. Så, det er stille og rolige spetakler jeg har..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar