Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 14. november 2011

Busstøs once again..

Det var ikke så mye å lure på .Isskråping på naboenes bil bare bekreftet det jeg allerde hadde planlagt.Scooteren skal på lagring så fort jeg kommer hjem i rimelig tid, og til da er det bussen.. Håper bilen kommer hjem snart...


Æsj.

Uvant, men samtidig  veldig kjent... Har jo  ikke tatt buss siden mars/april..
Stresse om morran, har ikke de ekstra minutter å gå på, og  så er det å stå der og vente da, på fela er jeg på jobb ti minutter før, her ti min etter...... avpasse alt etter når neste buss går... grr..Eneste positive? Jeg kan lese på bussen..

Blæh

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar