Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 5. november 2011

Hvorfor min manns armkrok er den beste i verden..

... sånn bortsett fra at en ligger godt og mykt altså?


Fordi den plassen er min, og bare min. Jeg hører til der... det er min hjemmeplass.Jeg føler ikke jeg har den plassen til låns, at jeg får krumme meg i stilling på nåde, som en medlidenhetstjeneste eller fordi det "hører til spillet".Ei heller føler jeg at jeg er der fordi jeg må , og det tar seg dårlig ut ellers..


Det er min plass, og han vil ha meg der.Han vil ikke ha meg noe annet sted.. Han kan stryke  meg over ryggen og overarmen i timesvis, vi kan småprate og når han sier noe med myk avslappet stemme gir det resonans i panna mi og helt ned i tærne og inn i sjelen. Energier flyter fritt og naturlig mellom oss, og når han har armene rundt meg, så kan ingenting vondt eller truende komme og utøve sin vemmelige hensikt. Utveksling av gode fornemmelser..

Jeg vet jeg er verdens heldigste, at få har det vi har. og at alle de fornemmelsene seiler rundt i oss når jeg er på hjemmeplassen min. Jeg er der jeg skal være, og har verdens beste mann. Alt annet enn ønsker seg er bare blår og kråkesølv......


Har den besteste gubben i hele verden. MIN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar