Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







tirsdag 22. november 2011

En epoke er over

..... de første sesongen med Fela er finito..

Det var ikke så enkelt å få amazonen i gang... Å få i gang en scooter som har vært ute i et par frostnetter og ellers generelt ikke har noe til overs for kjølig høstluft, og har stått stille under tak  ubrukt i ca 2 uker, er som å få en litt sjenert penis opp og stå..
En må ta seg god tid, late som det ikke er så stas om å gjøre, flikke forsiktig til en finner tenningpunktene så det begynner å gløde, og glede seg over hvert ekstra sekund den durer og går, før det bokstavelig er full fres på sakene...

Etter et par dødstarter så kom jeg opp i krysset og putlet stille og pent til motoren kom opp i 30, 35, og takler den første motbakken der farten synker helt til et nullpunkt og saker og ting begynner å jobbe seg opp i 50, og den takler litt variasjon i farta...

Veien var dog lang.... og isekald.. Det kjente jeg først på islår, deretter da jeg passerte  grensa til Sørum mista jeg følelsen i fingrene... og da er en ikke halveis en gang..
Godt å  komme fram til Lillestrøm....


Fele avlevert, og så var det bare meg og hjelmen og en drøm om sommer og en vår som skal komme....

I følge HTCmobilen min er billøs, bipolar , når ordlista har gjort jobben sin..
Kjenner jeg begynner å bli litt forkjøla. Det var ingen antydning til det før jeg var tilbake i bussens verden igjen.... Just sayin..

Gleder  meg til vår...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar