Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 20. november 2011

EFIT 20 november 11

 09. 50 :Ikke en morgen uten en merkelig canin sovestilling... og det verste er : mitt sovende legeme tilpasser seg rampungen..Han skal ligge mykt og nært og intill, og det gullungen vil ha, det får gullungen..

10 .09 :Morgenkos med mannen....God bjønneklubbe i min...

11.39 : Å lese på sengen..... Det er digg det..Ren luksus..

12.59 : Ferdig med en gooood bok... En av mine favorittforfattere.. Ferdig i dag..

13.10 : God morgen milde novembersøndag...

14,45 ; Flink kone ordner oppvaskmaskin, mann skal få sette på plass..

15.35 : Rent bur, og flyttet fuglene... Nå skal Boadicea og Severus få litt støtte når Mack finner på puk...Vet ikke om de skal bli der så lenge, men i allefall til han lærer å la dem  i fred..

16,40 ; Green Lantern... Jadda, Skikkelig kvalitetsfilm....Green is the color of will..... just saying..


17.47 : Flere enn meg som trenger en slækk søndag...

18.37 : Garn.. ren lykke i pose... det blir jul i år også..Legg merke til diskre fargevalg..

19.51 : Mackilles ruler gata lizm..

20.25 ;Jepp... første advent neste søndag... glor og gøy...

21.05 Med ny telefon kan en "snu kameraet", leke seg med effektene... smuuuuuutsj til den som vl ha..

22.08 ; Downton Abbey... smatt..

23.02 Kveldsnytt.... regimeskifte i Spania..
Første EFIT med HTC-telefon.. ikke så ille.. Søndag tross alt.. da blir det litt kjedelig sånn sett.. men.. Det var nå min dag..

1 kommentar:

  1. Vad snabbt det tiden har gått, första advent redan nu på söndag *tar mig för pannan*

    http://vonkis.blogspot.com/2011/11/efit-10-november-2011.html

    SvarSlett