Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 12. november 2011

EFIT 11.11.11

06.35 : jepp, stappmørkt.. Like mørkt som da jeg la meg...

07.47 ; it's Friday, Friday.Which helmet should I take?

08.14 ...Og dei kalla henne...Subby..

09.58 : Denne fysaken i 10e, kjent som Mats har nettopp hatt engelsktime. Tema : fantasy ( jepp, pensum er noe annerledes enn i vår tid)

10.03 : Møt en hjelpsom kollega! Kopimaskina!En gang  i tiden delte vi noe fint sammen: stifter....

 kl 11.01-11.12- den 11.11.11: gjennomgåelse av oppgaver om FN og mennekserettighetsærklæringen av 1948 i storklasse med 10cd

12.11 :Inspeksjonsuniform  I dag slipper jeg denne...
13.11 : Myser litt på lønna... Alt jeg rekker å si er adjøøøøø lalalalalalala



14.59 : Har prata litt på arbeidsrommet om dette og hint med kolleger, men nå er det hjem for helga..

15.30 : Hos min nyoppussede lokale langer av sjokoboller. Min ene lille synd på fredager, kombinert med aftenposten. dajm i dag..

16.05 ; Min andre  lille fredagssynd ; burger og brus på BK, lese, slappe av og innta helga.. Handle til taco etterpå..

17.15 ; Litt blanda følelser her.. Jula blir nok fin den, men det meste på bordet her er forbudt for oss i år.Farsdag? Hyggelig for alle dem som faktisk har en far i live å feire......... Trist dag for meg sånn sett... dessuten : kapitalistisk vrøvl..

18.35 : Dagens store nyheten Justisminister Storberget trekker seg,angivelig på grunn av familien... Har mange tanker om det jeg,  men men..

19.17 : mack følger med på dyrlegeprogrammet på tv2

20.04 ; kjære snille hjemkomne mann lager taco. Ingen behøver å fortelle Mack akkurat d e t...

21.06 ; Jarl Goli på Nytt på nytt.How the mighty has fallen : han har blitt en hel generasjon eldre... ikke lenger noen nypotet ,nei.. var aldri noen blodfan, men  litt ubehagelig å se barndomsassossiasjoner bli så endret..

22.54 : Mack på tur..Opp på bjørkestammen..

23.09 : lokal  historikk..
12 november  01.15 : ferdig med å legge inn bilder... gikk ikke helt problemfritt... men men....
Klar for mer 20 november!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar