Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 20. august 2012

Barneskremsle


Da jeg var liten e l s k e t jeg sånne apparaturer en kunne putte penger på og bli vugget/rugget fram og tilbake. Og jeg skulle a l d r i nekte et barn i min nærhet en sånn tur..

Men med denne tror jeg ikke mamma og pappa og andre voksne behøver å si nei.. Denne ser  jo mannevond ut.. Vel gjødd på barn, blodig snute og et tomt, infantilt blikk...Frykter hele greia blir levende, grip nærmeste smårolling og LØP!!

Hvilken ond voksen har designet denne?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar