Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







torsdag 16. august 2012

har rydda i badeskapet

.... og har kommet med noen konklusjoner..

1 Mannen har axe -dusjsåpe og deostix nok til å ikke våge å ønske seg eller bestille seg fler på nett.. Sniff
2 Har ikke bestemt meg om jeg  synes mannen skal begynne å bruke aftershaven fra Kevin Cline eller ikke.. han slipper unna med mye om jeg får den nytelsen i nesa..
3 Jaaaaa, jeg har tanntråd, tannbørster, veetkremtuber, og barberhøvler nok.. jeg bør lete før jeg kjøper inn mer..
4 Hvor mange bruker bodylotion hver eneste dag? Jeg kvitter meg med og kvitter  meg med.. like forbasket har jeg skapet fullt
5 sminke har sin avlivingstid, sminkekoster smuldrer opp av seg selv..
6 Ansiktsmasker er morsomt.. hvorfor bruker jeg ikke flere av dem.. selv om de ikke virker?
7 Man har mange sminkepunger en ikke bruker
8 Hva er greia med ansiktsbørste??
9 ...Og 15 000 hårspenner.. Jeg klipte håret i 2008..
10 Hvorfor er så mange kremer klissete, og hvorfor får jeg dårlig samvittighet når jeg hiver dem når det et fancy merke??




Ja ja.. ingen grunn til å ikke være pen nå i allefall

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar