Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







onsdag 8. august 2012

en forlovelsesrings endelikt..

I det herrens år 1999 ble jeg forlovet. Sånn i ettertid skulle  jeg latt være, men en får sette det på angrekontoen.
Hans kjærlighet var falsk ( eller i dette tilfellet noe ustadig), men ringen den var ekte, er det en strofe i en sang som lyder.
Mulig det , men jeg har ikke hatt noe behov for verken å beholde ringen eller å bruke den.

Så hva gjør en da? Smelter den om? Fremdeles ringen... Kaster den på havet  i ett "endelig fri fra deg , din dritt og svinerpels-"rituale? I såfall skulle  jeg gjort det i 2001. I stedet skaffa jeg meg hund.... Latt summen gli inn i husholdet, til melk og brød.?.. næh... ikke riktig det heller
 Så, inntill jeg har kommet på noe å bruke den til har den flotta seg sammen med bunadsølvet,  der den heller ikke har noe å gjøre.. (  ikke gull alt som er kjekkas, det lærte jeg jo)

Endelig  kom svaret, min mann fikk ( jeg må ha gjort noe rett i kjærleiken alikevel) en glitrende ide.... Og da var veien til gullsmeden ikke lang..


Ikke ille.... og da slo matematikken til..


Plantasjen selger 3 hundeposeruller a 50 poser til kroner 50.
6 ruller på en hundrings x 4 =
24 ruller x 50 = 1200 hundeposer...

Om dama i kassa på Plantasjen lo? Gjett om...


 Fandenivoldsk fornøyd, og at det er en nyttig ting kan ingen komme fraaaaaaa!
Skal en påminnes om en X, så hvorfor ikke gjøre det i en sådan stund..

1 kommentar:

  1. Herrrrrlig! :) Møkkamann får en helt ny betydning, hi hi.

    SvarSlett