Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 31. mars 2013

EFIT 23 mars

Fordi om en ikke har annet en mobil  gå på nettet med, så betyr ikke det at en ikke kan drive med EFIT.. En må bare vente litt med å legge ut..

Endelig fikk jeg til en Østfold EFIT!!
8.30 Lille kines snorker på...... Trollungen..

9.35 Tegning av meg fra 91, gatetegner i Paris. Husker vi ble med henne hjem, tre jenter, for å bli tegna. "Attention de pickpockets " gjentok hun.Dessverre har jeg ikke en sånn munn..


10.07 Vårlig lørdag i min barndoms by... Vidunderlig...

11.08 Kanting av teppe.. snart ferdig

BONUS 11.13 En sover aldri alene med en kineser i hus..

12.27 Ser litt av en typisk familiefilm : Fluke . En mann blir gjenfødt som hund og oppsøker familien sin, kona og sønnen.. så ikke hele, men fikk jo et inntrykk

13.48 Jeg og mamma har vært på butikken, det er ikke mange minuttene. Handla aviser og  middag.Benyttet anledningen til å knipse "trollkostene".Da jeg var liten trodde jeg det var fuglereder..Ble litt skuffa da jeg oppfatta det som ekte heksekoster... Nå håper jeg det eeeegentlig er begge deler..

14.10 Lunsj.Rester fra vietnamesisk takeaway fra i går.. yum....

15.37 Himla god bok .. selvsagt en serie.. grrrr Liker dårlig.. nå må en vente....Og lete etter engelsk paperback..


16.46 Me huzzie... Sååå sosial hos svigermor atte...

17.30 Mamse har pynta til påske!

18.09  <3

19.27 Jeg fjåser meg litt

20.16 Spellemannsprisen. Takketaler til bassistens kusine, mamma og katta..

21.04  Nyheter Anders BB er lei seg, for at ikke Norge lar ham få gå i sin mors begravelse. Så mange begravelser han sørga for 22 juli så kan han ha det så godt.Det er sånn det funker  med straff nemlig...Er så glad vi ikke har dødstraff i landet vårt. Håper han har det riktig traurig og at pulsen går..I mange år til...

22.50 Begynner å bli lei av å kante...men det minker på garnet...Blir nok ferdig i morgen

01.10 Sovna visst på sofaen... Dagens siste bilde.. Disse lagde jeg i 1995, sommeren jeg fikk min første kjæreste. Skurrer det? Produksjon og kjæreste... gjett!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar