Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 8. mars 2013

sånn markerer damer revir!!

Med blikking? Sikkert.
Med hårnåler, og kremer, og stæsj som  tar mye plass , og som langsomt forskyver den bedre halvdelen som tross alt kun trenger en deostick, barberhøvel og en tannbørste til en kopp på kanten? Mye mulig.
Med puppestell, og handa på bakstussen til hunken, han er min?

Joda... det også

men først og fremst ved lukt tenker jeg.
Noen damer kommer inn og bare innhyller rommet med sin parfyme. En skulle tro det bare var å finne merket og kjøpe , spraye på og tro at suksessen var sikra.
Nope...

Det kan ikke ha bare med typen godlukt å gjøre..Eller har jeg i uvissa kun fått edt selv om jeg har betalt for edP?

Husker ennå når en i studietiden delte bad på hybel, tilfredstillelsen av å forlate badet, med sine dråper som hang igjen i lufta
( Eeeh... det slår meg nå at dette forklarer  menns facinasjon for tarmgass, og brekningsfornemmelsene av denne.. Søk opp Jeff Foxworthy og "courtesy sniff", så ser du hvor gæli dette har utvikla seg til å bli..)


Jeg vil bli en sånn duftedame, som tar rommet med mitt neseanarki, som skal bli mitt diktatur, uten at jeg behøver å si et ord.Mitt nærvær er konstant, selv når jeg forlater  lokalet..

Sukk.. den som var alfatispe..


God kvinnedag, smell you later sis!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar