Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 11. mars 2013

Fandenivolsk fon

 Da er konspirasjonen et faktum..
Trodde konflikten med læppen var mer enn nok
Mobiltelefonen min hater meg.. Den slår seg av uten at jeg tar i den, enten helt uten at noe skjer med den, der den ligger på bordet, alldeles Viggo eller når jeg prøver å ta imot en samtale.
Eller, så,( min favoritt ) står jeg igjen midt i samtalen , med en person i den andre enden av linja som papegøyiserer : halloo? Hallo??
Når den restartes så er batteriet fra full grønn til gul, slår seg av, fra gul til rød,  og når jeg restarter, opp på halv grønn!Arghh

Skitkul..

Så da får en skaffe seg ny da. Moro med sånt abbonemang!
Hater det.. Av flere grunner.
For det første fordi jeg må.. duppeditter skal holde en stund, og telefoner i allefall ett par år.
For det andre fordi jeg ikke får bestemt meg om den er føkka nok, eller om jeg bare er storforlangende.Den funker jo stort sett, det er jo ikke sååå ofte... og kun den siste uka..
 For det tredje fordi jeg tenker på miljøet. En skal faktisk ikke ha n y t t hele tiden, bare fordi...
For det fjerde så er det et himla styr.


La meg utdype grunn nummer fire.
Veldig glad jeg ikke var nær min kjære mor sommer 2004 da jeg gikk fra Nokia til Sony med rund konsoll med dytteknapp i midten. Hun hadde skjems..
Har aldri brukt så mange stygge ord  i hele mitt liv. Til og med mannen begynte  å bli litt rød i toppen når jeg hysterisk typ Mrs Bennet hyylte "Steeen Arneeee, finner ikke uuuuut av dette...." for ørtende-ente gang
Det var et mareritt, rett og slett.
Men det gikk jo, kompetanse kommer, også til oss som ikke finner sjarmen i å "prøve seg frem"

Og en er jo glad i det en har på telefonen. Har kommet langt i spillene mine, har masse farger i drawsomething, og bare 400 coins igjen før jeg kan kjøpe flere bomber.
4pictures1word, det fikser jeg. Tar igjen det på en kveld..
Jeg har apper jeg liker, jeg har spilleliste og kontroll. har endelig lært med vekkerklokka
I like it, fidledidleføkkingsdee!
Trenger ikke noen ny læringskurve, capish?

Dessuten må en alltid regne med noe smådævelskap som  krever ekspertise.. Får ikke opp nett, simkort som fusker, you name it.. Snakke  med mannen i sjappa var det her, ja!

Gubben mener jeg bør skaffe meg Samsung
Solide greier. Akkurat som min htc..
men jeg hater Samsung.. Er det en mobiltype jeg aldri har klart å bruke når jeg har lånt andres mobil, så er det det merket der.. Ikke kan jeg slå nummer, ikke kan jeg legge på.. Bah!

men i følge mann er det noe annet med android.  verden er jo så meget smartere nuh..Hmf..

Taimvillsjåvv..

Tilbake i tørketrømmelen med ilder-sjelefreden min..

Problem løst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar