Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 4. august 2013

Eminente Ellen Christensen har tatt bilder av FS campen!

og jeg har fått lov å låne!
Så en takker og låner!!Kreditering gitt!!

Mack løper rundt gjenstand. Det skal vi jobbe  mer med (En vil jo som vanlig gjøre alt...) Her er blikket fokusert på meg, og det er jo sånn en vil ha det!

Måtte løfte opp buksebenet så de fine tattisene synes,Ikke bare det, sjekk kontakta!!

"Talk to him, come on" Full pinne i fire minutter hvor jeg virkelig fikk se hvor gæli det står til

Pinlig.... En oppfører seg bare ikke sånn foran selveste Richard Curtis, om det er aldri så mange tisper som lokker

YESS! full pinne mot meg

Mutter tar notater

Vi fikk  litt tid på oss til å lage et miniprogram. Tardis fikk lov å gjøre litt moro han også.

Mye kan sies om mitt storkjefta lille blåøyde krek, men oppmerksom, det er han.... Og arbeidsvillig

Man tar instruks...

Mange takk for lån av bilder, Ellen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar