Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







fredag 9. august 2013

Hundekos og spas hos Lotte og portisene

Noen bilder fra meg og noen fra Lotte!!
LP = foto fra Lotte. Tusen takk!!

LP  Lille Diva synes besøket hadde så morsom broderitråd!!
LP Tardis er litt flatere enn vanlig fordi han har fått en klar melding om at han ikke er verdens underverk. Noe vi alle må lære for å oppnå vekst og utvikling. Vil ha en snill og grei hund, som nå, for alltid
LP Tardis møter igjen Nora, de er jo CurlyCrest voffer begge to."Vanker De ofte her, Frøken?"
Søte lille Nora...


LP Jåzzer litt med Dizzy'n min

Dette ble jo brukbart, Lotte LP

LP /(&/&%&/%!! Jeg vet åssen poseringbilde jeg vil ha, men får jeg til.. Ikke ennå, nei!
LP ¤¤¤¤¤¤

Hey!! Brukbart!! LP

LP Her var det bare å legge fra seg sytøy og susse og smaske Raio, og nyte stell i retur. Kjenn på håret mitt, Lotte!

LP Joda... nærmer seg..
LP Trygt nå??

LP Sniff sniff.. Nora lukter jentelus
Joda... Absolutt.. LP
Tvangskos av Diva
Slitne hunder i kveld vil jeg tro.... og masse lek og lærdom..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar