Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 11. august 2013

_ sommeren 2013_

jo visst er ikke august over ennå, så det kan jo fortsatt dukke opp saker og ting.. så da får man oppdatere..

Sommeren 2013 , da.....

¤ Vi ikke dro noe sted , i år var det sein ferie for mann, og regningsbunken som satte premissene.Ingen sykdom i år, hipp hipp! ( ikke før han fikk sin ferie, og da er det jo det samme...)
¤ vi drømte om sommeren neste år, DET må bli bra
¤ Eirin skrapa maling

¤ Tardis ble ett år

¤ Mack ble fire år
¤ Myggen gikk som vanlig på meg, og de feite og kåte
¤ Jeg knipsa masse bilder, og både bisker og meg ble knipsa..
¤ varmen kom tilbake etter to tja-somre
¤ Tardis debuterte i rekrutt, og klasse 1, og deisa tilbake i rekrutt
¤ Mack ga meg en vekker i konk, over hvor mye vi må jobbe kontakt , vi kan i grunnen også dumpe oss selv ned i rekrutt
¤ Møtte idolet Richard Curtis ( da er det en britte på idolønskelista igjen)
¤ Super hundecamp på Grue, Finnskogen
¤ Besøk av bruttern til Mack, Charlie, besøk hos oppdretter også! Vi var på hundejordet i Nes!
¤ motto for sommeren : E de nokke knall i padden?
¤ La igjen en del penger på cafe med venninner, både i Oslo, Jessheim og Fredrikstad

¤ Nok en liten niese fikk pennal, klar for skolestart
¤ Jeg leste masse bøker, broderte litt, og så en del film
¤ 5 års bryllupsdag, sammen i 9 år
¤ mye triksetrening med gutta
¤ Mannen er på Nordbytjernet for første gang


¤ Litt halvlovende tordenvær i juli, slo til i månedskifte august, men ikke nære nok, og ikke på kvelden  når det er moro å ta bilde og våke
¤ Badet i ferskvann og regnvær - check
¤ fant ut at jeg våkner i nitiden, selv når det er ferie
¤  så vi alle sesongene av dr Who
¤ Masse Dr Phil
¤ En rydda i julepynteskene
¤ Hadde 30 dagers bloggchallenge
¤ Besøkte Kongsvinger festning
¤ Sov på madrass på gulvet to netter fordi mannen hadde rosenangrep og ikke er så happy for berøring mot foten. Teller det som camping? Jeg liker jo å sove sånn, og ikke er en plaga med plugger , barduner og fukt i teltet?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar