Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 11. august 2013

Kjære reklamelagere - eller gullfisk jegere...

Noen reklamer er bare skrekkelige..
La meg si noe om hvorfor

1 Folkets valg handler om demokrati og revolusjon, ikke om hva slags tv en skal se..
Overkill av feil begrep!

2 En tufs i kongens klær som ikke kan si "Jeg elsker deg" i andres påhør er en fjott..

3 Surfing i Sienna, Mailing i Malaga.... seriøst!Hyra dere imbesillen som fikk sparken på kransekakevitsfabrikken? Gråter blod!

4 Om dere ikke hører forskjell på ripe diva and right diva - lag deres egen sjokoladereklame!

5 Grattis med prisen for god reklame, fatter ikke hvordan dere fikk den. Ei søt lita jente flyr i pysjen til sin pappa som tar henne i mot. Men har noen hørt teksen på sangen: jeg vet du har funnet en annen, men i kveld er jeg din.... Betal barnebidrag, din gjøk! Hele greia blir jo grusom

6 En reiser da ikke på ferie for å "gjøre seg interessant" og skryte i selskaper. En reiser for å ha det hyggelig. Og det finnes lite som er like gørra kjedelig som å høre om andres ferie turer. Så er det sagt!

7 utfordring i vaskemiddel.....Hvor ligger spenninga  i syltetøy liksom?


More to come!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar