Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 26. desember 2015

Eirins advent tjuefemten

Her er min advent, i år.. Ett bilde om dagen...

Og gjett hva... det ble jul uansett..


1 desember Det er min  tur til å lage kalender til mannen. Lapper. Med dikt, minnedatoer, og artige saker vi skal gjøre..
2. des  En tur til doktoren, på hvit vei
3 des. Kalenderen til gutta ankommet... Farmor på Sørlandet har laget.
4 des. Snøkaos ble til sørpe...
5.des Tina og Tardis koser seg sammen på sofaen. Slik bare kinesere kan
6 des : desembersol...
7 des  På vei til julebord med utdanningsforbundet.. Det eneste jeg kommer til å stille på.
8 des. Her på min skole, så pynter en til og med dørhåndtak!
9 des. Heksekost. Og juletresalg på gang..
10 des Jul på tunet.
11 des  Natteravn på vakt, Borgen
12 des : En lørdagsaften på Jessheim
13 des : frosne snøbær
14 des : Elevene har også litt julekos  å myse på
15 desember Maja og Mack herjer
16 des : kalenderoppdraget lød på å ta en adventsselfie.. Her er vi...
17 des : det er dresser til hund som er gøy nå...
18 des : vi har vel offisielt gitt opp håpet om snø tl jul nå..
19 des : fyllet til pizzaen vi skal ha i kveld..
20 desember : min fantastiske kreative svigerfar...
21 desember. Elevene mine har juleverksted. Det gikk i kort, snøfnugg og lenker i metervis
22 desember : Mack koser seg i "kroken" til pappa.
23 desember : Årets julebilde, mammas fine juletre
24 desember : Ikke snø, men desto mere vind... Juletur med krøllene og Findus.
God jul, alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar