Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 27. desember 2015

Snapchat 15 del 1

fordi jeg har skjønt at en må være gift med noen for å mene noe på blogg

Fordi jeg gledet meg til å hente fela---( visste jo ikke det skulle bli siste gang)

Fordi "skulder"

Fordi det er gøy å se doktoren banne... med skotske referanser

Fordi jeg prøvde så hardt.. og ikke har tenkt å gi meg

fordi han er helt konge

Fordi.... kom igjen, det sier jeg seg selv!

Fordi... plutselig nostalgi og times gone past

Fordi ungsdomsskole #1

Fordi jeg frøs, lengta til våren, og hadde flott skjerf

Fordi glede gubbefaen

Fordi å rette oppgaveer når en har mista piffen er møøk!

Fordi du gikk bort i 2015, og du valgte den ut til meg..

fordi en sånn dag...

Fordi jeg savner henne...

Fordi de er dønn like.. Pledd , sløvings og for..

Fordi jeg elsket å sette håret i lærerinneknute

Fordi.... er det noen annen måte å tolke dette?

fordi det foregår underligheter i borettslaget

fordi de er så etterlengtet

fordi fjortis fan ficton

fordi flatt

Fordi det å duppe rundt i Middelhavet fikk ny betydning i 2015

fordi rydde på loftet til mamma...

fordi ungdomsskole #2

fordi en trenger 10 000 timer på å bli god på noe..

fordi grønn jul

fordi frostkunst.

fordi to valpekull er bedre enn ingen valpekull



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar