Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 19. desember 2015

Håndarbeidsplaner for 2016

ja, det kommer til å bli noen kavalkader etterhvert, men dette er mer en oversikt over hva jeg skal pussle med i året som kommer...

Romjulsblues med ikke et eneste prosjekt, det utsetter jeg meg ikke for en gang til..
( skrekken og traumet sitter igjen ennå)

Så, uten mer utsettelse ( men med få overaskelser :)

¤ teppe til mamma ( hun skulle fått til jul, men jeg maktet ikke å motivere meg...)
¤ Masse mer hundedresser!!
¤ Nytt lager med lommetøfler ( har knapper nok til å kle en middels stor kommune)
¤ Begynne å nålebinde noen votter igjen
¤ Prøve meg på luer, nytt forsøk
¤ Planlegge hvordan nålebinde en hundedress...( Hvordan lage flak....)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar