Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 19. desember 2015

Flere hundedresser...

Marina ønsket seg guttefarger, så da ble det grønt med grå firkanter. Jeg er særlig stolt av denne, fordi det var den første. Her må enn måle og sjangse... gå utenom oppskrifta... Aklles sine brune teint matcher alle farger, grønt også!

Her prøvde jeg ut ruter.. Skikkelige knallfarger, som skal syns i mørket.. Denne satte jeg også bakbein på, kom ikke her...

Oppskriften? Fra dama som lærte meg å lese mønster... Boka henes er helt super!!

http://www.strikkeoppskrift.com/hundestrikk-av-randi-lauvrak 

Vil også takke Lotte for støtte og ekspertise....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar