Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 27. desember 2015

Snapchat 2015 del 2

fordi stygg juleørepynt er tradisjon, og denne er tidenes !! Den tar kransekaka!

Fordi bussen er kuuul! Lenge leve 811 og 851

fordi de to der er glade i hverandre

fordi det er så godt at jeg er hekta

Fordi han gjør sånn. På hverenda biltur... med pipelyd

Fordi kines..

fordi så fete garnposer i seg selv tyder på issues

Fordi : black , come back. brown, you're going down!

Fordi noen vennskap begynner med felles interesser

Fordi blæsten, derfor

Fordi teknologisk kvantesprang.. derfor

fordi holder bare du av meg, så holder jeg av deg...

Fordi jeg er litt juletante også

Fordi to cavlisbrødre tigger bedre enn en

Fordi vi alle er der.. Puddl and partai

Fordi Fredrikstad hjertehjerte

Fordi at barneskoleelever ikke er helt gode de heller

fordi...... jeg vet ikke , kjærlighet liksom?

Fordi  at om du har opplevd det så vet du

visst faen

fordi lykken er en tur uten båndtvang

fordi små labber setter spor

Fordi Vestlandet

Fordi noen ganger kan til og med jeg ty til fingern

Fordi triumf

Fordi det faktisk er en liten sorg en må gjennom, hver eneste gang

Fordi nyttig

Fordi lille kisen har style..

Fordi jeg forguder den mannen... men ikke har noen mikk å fortelle han det med

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar