Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 17. september 2012

Bare man kunne ha sånn en bursta hver daaa

Fin fin dag.. Til og med været ble pent!
Kjartan animobbeshow på Jessheim med 8 trinn, veldig bra. Gratulasjoner fra kolleger og elever.
Filming hjemme, og herlig middag med kollegaer.
Nærmere 175 hilsener på facebook, flere  telefoner og 11 sms, til og med fra Zizzi butikken som tilbyr rabatt .. wow liksom
Helt topp altså....

Skulle egentlig legge meg tidlig, men ... Må blogge litt først..
Bilder fra feiringen..

Som tidligere nevnt.. prinsesse for en dag!!Begeistret sådan!
Lotte var først ute med gave...Perfekt til meg og Mack!! Mangler bare sele nå!!

Marte-presang!! Prinsessekrone, leselampe, smileysballonger, sjokkis,nydelig kort, og kopp med kines!! Heftig!
Kollega Jan Vidar i motlys! Kinesisk mat er godt i bursta!

Marthe behersker kunsten å spise med pinner..
naaaaw.. Roser til meg... Snille Jan Vidar
Etter kinamat ( and i sezuan eller noe sånn) og en god skravl dro vi på Peppes for Oreokake.( og mer skravl)

Drikkeflaske og ballong til meeeeg!

En dame for sin hatt!

ja til servering til pelsdyr!

Snasne Marthe!

Artig kveld!!

Ballongen måtte jeg nesten binde til sykkelen synes jeg.. Med ballong blir en jo unge igjen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar