Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







mandag 3. september 2012

EFIT 3 september 12

6.35 : Gjeeesp! Steg for steg er akkurat hjernedødt nok om morran

7.21 : Tid for litt meikupp.Blå kajal i dag.. skjønner ikke at  jeg gidder.. den renner jo,og henger oppunder øyelokket i striper, så egentlig burde den kastes..

8.04.Man har hengt av seg yttertøy, og plager  sekretæren Eva ( som er den som holder bruket sammen med kunnskap, oversikt og serviceinnstilling i hundre) med noe bare hun kan hjelpe meg med..Isbiter til "Subby.".Arbeidsplaner på plass
9.04:  Fritime først på dagen. Behold.. min lekre timeplan..( som endret seg i løpet av dagen.Spesped skal også legges inn)

10.21 Kåre, min gamle venn fra barndommen..Han har fått hilse på ny 8.klasse.Vi skal nemlig fortelle om oss selv som små, og da må en jo ha et eksempel.. og vise at bamsen og jeg er den samme, selv om jeg er blitt større enn jeg var på babybildet..

11.16 Elevene jobber.. Knipset stille klassereglene i 8b.

12.39 .Lunsj.. reste-pitapizza

13.01: Kontortid med musikk attåt..Har rydda noe vakent i spillelistene, så jeg er på leit etter god musikk i grunn
14.05 Sjekker ut nettaviser... Mye elendighet.. Derav hurpetrynet
15.31 Trinnmøtet nettopp ferdig..Se min fine lærerkalender..Snille Lotte har skaffet meg klistremerke med Mækken min..
16.46 Ratt havna en på rektors kontor. Vi ansetter folk ennå, og da måtte jeg være tillitsvalgt og representert. Fela mi stod heeeelt alene på parkeringa gitt..


17.01 Når disse dukker opp i butikken begynner jeg å tenke på mamma. Det er nemlig miiin mamma som kan lage fårikål som den skal være.. Vi må på besøk snart..
18.03 Vi venter på lillebror  (Kinesisk nakenhund) som skal komme snart..Bur er kjøpt inn, en god pute , og blått fleeceteppe..
19.42 Gøy på landet går i bakgrunnen, mens jeg ivrig blogger, og sammenligner Twilight og Fifty Shades Of Grey..Sånt jeg kan finne på i blant...

20.51 ; Mannen bygger, og jeg leser blogginnlegget for ham.Man trenger da bekreftelse...Selv om en har funnet kjærligheten.. Viktig at flymodellen ble med på bildet.. Han trenger også bekreftelse..

21.40 En farger håret..Til ære for EFIT dagen så klart..
22.35 : Gromdessert! Frosne blåbær og kjøleskapskalde bringebær.. til møling..

23.10 : Mack får vær så god kommando for å gå ut av døra. Tid for kveldstur med kompisen.. Dagens siste bilde..

3 kommentarer:

  1. Blev du nöjd med din nya hårfärg? ;) Jag får väl lov att vänja mig ;) Tack för titten på din dag!

    SvarSlett
  2. Ingenting å klage på.....Takk i lige så!

    SvarSlett