Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







lørdag 1. september 2012

eeeeeeeeeeek!

Iler ut på terassen for å stoppe to skjellende bikkjer, lener meg fram for å prikke den eldste bråkebøtta på baken( snap him out of it), glemmer det gigantiske spindelvevet laget av et eddis på størrelse med en fyrstikkeske, med inkvisisjonsmerke på ryggen og det hele ( underholdende å se monsteret slite i vindkastene tidligere i uka) som strekker seg over store deler av gjerdet.... får spindelvev på bar t-skjortearm... Hyler, stamper, feier over håret , det prikker i hele meg, tusenvis av små bein på meg, jeg føler det. Hyler verre enn bikkjene.. føyser dem inn, smeller igjen døra, hyperventillerer..
*den følelsen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar