Nostalgi, EFIT, bikkje,håndarbeid, og min oppriktige mening! Scroll og kos deg.


Ha alltid med deg en bok, spilleliste og sorte poser på din vei....


May the circle be open, but unbroken
May the peace of the Godess be forever in your heart..
Merry meet, and merry part
And merry meet again.....

Mitakuye oyasin

Blessed be!







søndag 13. januar 2013

helg på "Grang"

Inntil videre kaller jeg det "opplegget" til mannen.
Men det inkluderte Grand hotell, mann, pyntet trofekone ( = meg, ) finere bespisning og festivitas med litt kjente og ukjente..

Jeg velger alltid letteste utvei når det skal pyntes, banna bein, men en gang i blant... så struntar  vi det..
ser man på.... litt Polyannamagi over formiddagskosen min..

Jeg er sjokkert!! Hva er dette for skandaløse saker!! Dette må være min svigerfar... men hvem er damen?? Hoder skal rulle!Han har tross alt familie!

The hottie of room 604..

mannen min... i nye klær, og mindre enn seg selv..

Utrena i sånn frisering, men med krølltang, skum og spray, lot jeg det stå til.. Det ble ikke flatt bak, og da er jeg i grunnen happy....

Mannen fikk en påminnelse om at ingen ball triller av seg selv, den må settes i gang..Eneste grunn til at det skal noe som helst som minner om fotball inn i vårt hjem!

Trofe'konen poserer med husbond

Vi fikk rar, men god fingersjømat... og litt annet også, kylling, og tunfisk, og rå hjort.. men eplekaka fikk ligge for min del..Og så kan en si til seg selv at en er flink som ikke spiser noe søtt en ikke i utgangspunktet har lyst på...

Utsikt søndag morgen, halv 9..

Fine godklokkelyder herfra

stille på plassen ennå.. I går ettermiddag var det mange der, demonstrerte mot å sende ut asylbarn som har bodd lenge i Norge. Ja, det ble blitz, for jeg stikker ikke en nyvåken skrott ut i -15!

Fine blomstene til mannen min...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar